Thursday, April 14, 2011

crocheted yummies

Here are 2 pastries that I tried crocheting. I 'm not really sure about them....But longing to start on the other cakes that are in the book! I'm glad I have something to distract myself and help me through the day and healing (mentally) process!

Hier 2 gebakjes die ik geprobeerd heb te maken. Ik vind ze niet echt denderend, het was ook niet helemaal voledig omschreven en moest dus zelf verzinnen en een beetje goochelen....maar ik heb al zin om de andere gebakjes te gaan haken!! Ik ben in ieder geval blij dat dit me een beetje afleid en me helpt om de dagen door te komen terwijl ik psychisch beter wordt.


















Hartelijke groetjes weer
xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

debby4000 said...

Oh WOW this look fabulous, almost good enough to eat.
luv
debby

Christine said...

Hallo Marja,
Ik vind ze aardig goed gelukt hoor!
Ze zien er alvast héél smakelijk uit! Ben benieuwd naar meer!!!!
Liefs
Christine

Gemma said...

Wat zijn ze leuk geworden. om op te eten, ben benieuwd naar de rest! Groetjes Gemma

Silli said...

wow, wow, wow...LOVE it!!!!

Alice Wertz said...

awwww.... these are so sweet!! you are amazing, Marja!!