Wednesday, April 13, 2011

Crochet/haken

Hello all, no picture today but I wanted you all to know that I received a craftbook I ordered: Crocheting sweetness. So, I'm busy busy busy crocheting and will put pics up as soon as things are finished.

Hallo allemaal, geen foto vandaag, maar ik wilde even delen dat ik het hobbyboek van Astrid Meeusen: Zoetigheid haken heb besteld en binnengekregen. Nu ben ik heerlijk op de bank aan het haken. Ik zal er snel foto's van maken en op m'n blog zetten.

Here is the picture of the book:
Hier is een foto van het boek:

Astrid Meeusen heeft een heel leuk boek gemaakt!! Ik weet alleen niet meer welk blog ze heeft.....

xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

Gemma said...

Hoi Marja, leuk dat je meedoet met mijn candy, het lijkt erop dat er vanmorgen wat mis was met Blogger, op alle blogs waar ik keek waren de volgers weg! Maar ik zag dat het je inmiddels gelukt is! Ben heel benieuwd naar die gehaakte taartjes, ik heb mezelf deze zomer leren haken en kan nu eindelijk bloemtjes haken, maar taartjes lijkt me wel erg moeilijk! Groetjes Gemma

chantal said...

een taartje haken, nog nooit vangehoord laat staan gezien! Ben dus ontzettend benieuwd naar het resultaat
liefs Chantal

Tab said...

oooooh I love the book, just the sort of thing I love to crochet too :o)
Hugs Tab xxx

Mina said...

oh wow Marja how amazing are those little crocheted sweeties on the cover...bet it inspire you wonderfully
Mina xxx

Vintage cards and more said...

Jeetje dat boek ziet er leuk uit zeg! Ben benieuwd naar je creaties, veel haak plezier alvast en groetjes van Sonja.