Saturday, April 9, 2011

Dear all/ Lieve allemaal

So sorry to not be able to post a picture of a project or a card, but the depression is so heavy these days....while I have so many idea's for cards and boxes....I don't want to be this way...I really hope my doctor know's what to do...they are discussing my issues and hopefully they come up with a solution.

Sorry dat ik niet in staat ben om wat foto's te plaatsen van een kaart of een projectje, maar de depressie is zo zwaar op het moment, het lijkt wel of ik verdrink....en dat terwijl ik zoveel ideetjes heb voor kaarten of andere dingen, maar het komt niet uit m'n vingers. Ik wil zo niet zijn, ik wil m'n "ouwe ik" weer zijn. Ik hoop en bid dat de dokters bij de instelling waar ik nu kom (het Eleos in Dordrecht) de wijsheid krijgen zodat ze weten "wat ze met me aanmoeten" ... Ze vergaderen er in ieder geval over, en hopelijk komen ze met een oplossing....
Dit wilde ik jullie even laten weten, zodat het niet lijkt dat ik een blog ben begonnen in overmoed en na een paar dagen het al laat afweten........

Liefs
Marja

6 comments:

chantal said...

Lieve Marja,
Je moet je niet verontschuldigen. Je moet naar je lichaam luisteren.
Kan je wanneer je het moeilijk hebt het van je afschrijven? Helpt ook soms.
We zien wel weer wat verschijnen wanneer je je beter voelt.
Liefs en sterkte en beterschap
Chantal

Sonja said...

Wij hebben daar begrip voor. Neem je tijd !

groetjes,
Sonja

martina's kaartjes said...

Dag Marja,
we stay tuned... geen probleem.
groetjes, martina
x

Patricia said...

Heel veel sterkte, Marja!

liefs,
Patricia

heidy said...

Wat vervelend Marja,ik hoop voor je dat ze met een oplossing komen!
Dikke X Heidy

Lia said...

heel veel sterkte Marja ik hoop dat je snel wat kan krijgen voor de depressies
liefs Lia