Tuesday, May 31, 2011

A few little cards/Een paar kleine kaarten.

Hello  all! I made a few tiny square cards. 4 "  x  4 " .  I'm not quiet finished I think. It's a bit boring. I'll see what I can do about it.........

Hallo allemaal! Ik heb wat kleine vierkante kaarten gemaakt. 10 cm x 10 cm. Ik ben nog niet helemaal klaar ermee......ik vind ze nog wat kaal en saai. Ik zie nog wel wat ik er nog meer op kan plakken.




















I made a very luxerious weddingcard for someone. It took me a few days but I am very satisfied with the result!!!!!

Ik heb ook nog in opdracht een heel luxe trouwkaart voor iemand gemaakt. Ik heb er een paar dagen over gedaan maar ik ben zeer tevreden over het resultaat!
























The lacey heart on the front of the card  I cut with my Cricut. On the back, I always stamp my Tulip!!!

Het kanten hart op de voorkant heb ik gesneden met mijn Cricut. Op de achterkant stempel ik altijd mijn Tulip!!!




Have a wonderful day!
Een hele fijne dag toegewenst!
xxx
Dutch Tulip
Marja

6 comments:

Annie said...

lots of beautiful creations Marja, I especially like the last pretty one.
hugs, annie x

Christine said...

Wat een trouwkaart! Super is ze! Ik heb ze opgeslagen (als je het niet erg vindt) De kleurcombi en de lay-out, voor mij is ze gewoon perfect!
Ook je kleine kaartjes vind ik leuk, leuk formaatje!
Liefs
Christine

Adriana said...

Hallo Marja,
vind je kaartjes super mooi:)
ben daarom gelijk volger geworden,
kom je ook bij mij langs:)

groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Alice Wertz said...

very sweet cards and wow! that wedding card is gorgeous, Marja! amazing details and so beautifully made.

Sofieke said...

Je kleine kaartjes vind ik schattig en je trouwkaart is gewoon prachtig!

Groetjes Sofieke

Mina said...

they are just perfect as they are Marja I love them...the wedding card is stunning, so beautifully made
Mina xxx