Monday, May 30, 2011

Hip Hip Hooray/Hieperdepiep Hoera

Good morning, it's Monday! Hope you all had a good weekend!
I made a boyscard. The sentiment circle says: Hip Hip Hooray (in Dutch that is) :D . I downloaded it from this website; Scrap-a-licious-times.
I cut a few stars to make it more "boy-ish".

Goedemorgen! Het is weer Maandag. Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad?!!
Ik heb een jongenskaart gemaakt. De cirkel met "Hieperdepiep Hoera" komt van Scrap-a-licious-times .
Ik heb nog wat sterren gestanst voor een stoer uiterlijk!




















This time I put some paper on the inside too, thought it looked better.
Deze keer heb ik de binnenkant ook versierd, vond ik leuker.

With the left overs I made a bookmark.
Met de restjes heb ik nog een boekenlegger gemaakt.



Here, a picture of me, relaxing with my laptop, chatting with friends on FaceBook. Pukkie loves to sleep close to me. The super wonderful beautiful quilt is a gift from my friend Judy in America!
Hier, een foto van mij, lekker relaxen met de laptop, chatten met m'n vrienden op FaceBook. Pukkie vindt het heerlijk om bij me te liggen. De ontzettend prachtige quilt heb ik van m'n vriendin Judy uit Amerika gekregen!



















Have a nice day!
Fijne dag allemaal!
xxx
Dutch Tulip
Marja

2 comments:

Christine said...

Mooie kaart en ook de binnenzijde is leuk gedaan! Geniet maar lekker van je sofa en van die prachtige quilt!
Liefs
Christine

Sofieke said...

Wat een mooi kleurrijk kaartje!

Groetjes Sofieke