Monday, May 30, 2011

Just a cozy spot in my garden/Een gezellig hoekje in m'n tuin.

These are the left over peonies, they're almost done and over with. But they sure looked nice. I put the last in cups and tiny vases. What do you think of my new crocheted heart? Saw an example here on Wilma's blog. Thanks for the inspiration Wilma!! Really love your work!!

Dit zijn de laatste pioenrozen. Het is haast gedaan met de struik. Maar ik heb er in ieder geval weer erg van kunnen genieten dit jaar. Ik heb de laasten dus in een leuk kopje, glaasje en flesje gezet bij de lantaarn. Wat vind je van m'n vers gehaakte hartje? Ik zag het voorbeeld hier op Wilma's (Williewopsie) blog. Dank je wel voor de inspiratie Wilma, alles wat je haakt is prachtig!!!



















That was an extra post from me! TTFN!
Dat was een extra berichtje van mij, groetjes voor iedereen.
xxx
Dutch Tulip
Marja

3 comments:

Christine said...

Leuke sfeerfoto! Lijkt me best gezellig daar! En het hartje is super!
Liefs
Christine

Mina said...

oooohhhh I love Peonies they are always so beautifully full arent they...your crocheted heart is amazing and so so cute...gorgeous work
Mina xxx

Annie said...

gorgeous! I love the shabby chic setting you have created with your pretty pink paeony flowers.
hugs, annie x