Wednesday, May 18, 2011

Kleurenkaartteam lichtblauw

Lichtblauw mochten we gebruiken..........ik heb er wat wit bij gedaan, ik hoop dat dat telt?!!!!

















Ik heb geen DP gebruikt maar alleen 2 verschillende kleuren lichtblauw cardstock. Het afdrukje, tja, daar zit ook groen in voor de bladeren........dus toch niet helemaal lichtblauw?
Ga vooral overal maar eens kijken wat iedereen ervan heeft gemaakt! Martina heeft de lijst met deelnemers.
Ik heb al zoveel mooie kaartjes in lichtblauw bij jullie gezien, maar vandaag ben ik zo extreem moe en slap dat ik de puf niet heb om overal een berichtje achter te laten, maar ik vind jullie kaarten zeer zeer mooi!!
Fijne dag allemaal.
xxx
Dutch Tulip
Marja

17 comments:

hildedewilde said...

prachtige kaart! helemaal top!
gr, hilde

Margo said...

Wat prachtig Marja !
Liefs
Margo

sjouks kaarten said...

Super mooi!
Zo zie je maar weer zonder design papier, kan je er ook iets moois van maken.
Hoop voor je dat de moeheid vandaag nog weer verdwijnt!
Groetjes Sjoukje

Lia said...

schitterende kaart marja, ik hoop dat je weer wat mag opknappen vandaag, ik heb ook mijn dag niet vandaag ben ook gigia moe
liefs Lia

Lia said...

Prachtige kaart heb je gemaakt, heel mooi,

groetjes Lia

martina's kaartjes said...

een mooie, geslaagde bijdrage,
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
groetjes, martina
x

Wenda said...

Hele mooie kaart hooi marja en doe maar lekker rustig aan.

Groetjes Wenda

Sofieke said...

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt!

Groetjes Sofieke

Marijke said...

Nou jou kaart mag er ook wezen hoor, leuk gedaan met die vlinder
groetjes Marijke.

Anneke said...

Heel mooi kaartje Marja!
Groetjes Anneke

hennie said...

Hoi Marja welkom in de club van het Kleurenkaartenteam!
Je kaart is goed geslaagd hoor!
Groetjes en tot de volgende keer, hennie.

Christine said...

Hallo Marja,
Prachtig kaartje! Ik ben blij te zien dat je nog de pit hebt om kaartjes te maken. Doe maar rustig aan en alles komt wel weer op zijn pootjes terecht. Ik duim voor je!!
Liefs
Christine

Christine said...

Hallo Marja,
Prachtig kaartje! Ik ben blij te zien dat je nog de pit hebt om kaartjes te maken. Doe maar rustig aan en alles komt wel weer op zijn pootjes terecht. Ik duim voor je!!
Liefs
Christine

Christine said...

Hallo Marja,
Prachtig kaartje! Ik ben blij te zien dat je nog de pit hebt om kaartjes te maken. Doe maar rustig aan en alles komt wel weer op zijn pootjes terecht. Ik duim voor je!!
Liefs
Christine

Marjolein..... said...

Leuke kaart, hopelijk heb je morgen wat meer fut om wat reacties achter te laten.

Groetjes marjolein

Sofieke said...

Hoi Marja,

Ik heb je genomineerd voor de Stylish Blogger Award.

Groetjes Sofieke

http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/

Kimmie said...

Hoi Marja

Wat heb jij een leuk blog zeg!
Ik wordt ook meteen je volgster zometeen!
Erg leuk kaartje overigens wat je hebt gemaakt voor het kleurenteam,en het is toch helemaal niet erg dat er ook een andere kleur bijzit.
Ik vind dat zelfs leuk!

XXX Kim