Thursday, May 12, 2011

My fingers in a knot.....

Hey, it's me again.........I don't know how you American or English girls call it, this teeny tiny struggling work, but I almost had my fingers in a knot this afternoon; crocheting this teeny tiny cupcakethingy......It turned out very cute, but I don't know if I will do it again..........pfffft ;-)

Hallo, ik ben het weer...............Ik weet niet hoe ze het in het Engels uit zullen drukken, maar wat een pietewerk was dit zeg........ik wilde weer wat uitproberen.......het is leuk gelukt, dit mini cupcakeje, maar ik denk niet dat ik het nog eens zal doen............pfffff........ ;-)




















See ya soon.

Tot gauw.

xxx
Dutch Tulip
Marja

4 comments:

Margo said...

Misschien een priegelwerkje maar wel heel erg mooi !
Liefs
Margo

Sonja said...

knap huzarenwerkje !

groetjes,
Sonja

Mariska said...

Hoi Marja, dank je wel voor je lieve commentaar op mijn blogje. Wat zou ik graag kunnen haken zoals jij zeg!! Geweldig dit cupcakeje!!

xxx
Mariska

Julie said...

Hi Marja - oh this is just fabulous!! So teeny and so perfect - clever you and it must have required so much patience!! Thanks so much for all your lovely comments on my blog, very much appreciated!! Hugs, Juliexx