Monday, May 9, 2011

no coloring!

Hey all,

I got some inspiration from Julie Lacey !! I love her cards! I made 2 cards so far, not coloring the images. I like the outcome, if I may say so myself ;-)
The first card, I printed a coloring page from a butterfly. I used Mariposa paper with butterflies. I stamped some little butterflies with versamark and dusted with perfect pearls gold.

Hallo allemaal
vandaag kreeg ik mijn inspiratie van Julie Lacey !! Ik vind haar kaarten zo leuk!! Ik heb tot nu toe 2 kaarten gemaakt zonder de afdrukjes in te kleuren.
Ik vind de kaarten erg leuk geworden, al zeg ik het zelf. ;-)
Op de eerste kaart heb ik een kleurplaat van een vlinder van het internet gebruikt. Ook heb ik het Mariposa papier met vlindertjes gebruikt. De kleine vlindertjes op het groene papier heb ik met versamark gestempeld en perfect pearls gold erover gepoederd.



















The second card I used Eline's vintage nursery paper, I googled a "onsie" and printed it and used a sentiment stamp from Eline too. I did cut the ends of the ribbon, they where to long here.

Op kaart nummer 2 heb ik Eline's vintage nursery paper en een fiskars embosssing plaat met hartjes gebruikt. Ik heb een "rompertje" van het internet klein uitgeprint en een stempeltje van Eline ernaast gestempeld. Van de roze strik heb ik de losse eindjes iets korter geknipt van dit vond ik te lang.



















Have a nice day!
Een heel fijne dag allemaal!

xxx
Dutch Tulip
Marja

4 comments:

Lia said...

prachtige kaartjes heb je gemaakt marja
liefs Lia

Margo said...

Hoi Marja,
ik heb even wat minder tijd gehad om te bloggen maar wat een prachtige kaartjes heb jij gemaakt !
Liefs
Margo

Christine said...

Hallo Marja,
Je kaartjes zijn prachtig, eens iets anders!
Liefs
Christine

Kirsty Vittetoe said...

Beautiful work, thanks for sharing!

Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/