Friday, May 6, 2011

Oval card

Hello all,

I hope you all have a wonderful day! I have been using my oval Colluzle mal for a change. I made a card for a dear friend of ours in America. I think the card looks rather dull at the moment....maybe I'll add something to it, I don't know, not to much because it's a man who will get the card.........As for the bow....Mina , you gave me inspiration!!! Thanks!!!!!!!!!!!!!!

Hallo iedereen,

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad! Ik heb vandaag weer eens mijn ovale Colluzle mal gebruikt. Ik heb een kaart gemaakt voor een lieve vriend in America. Ik vind de kaart er een beetje saai uitzien, misschien dat ik er nog wat aan toe zal voegen, ik weet het niet.........het moet wel een beetje een mannenkaart blijven.....De strik, die inspiratie kreeg ik van Mina !!! Hartelijk bedankt!!!!!!!


















This is the inside ^

Dit is de binnenkant ^

Have a very nice evening all!

Een fijne avond toegewenst!

xxx Dutch Tulip
Marja

4 comments:

Christine said...

Hallo Marja,
Voor mij is ze af! Ik vind ze mooi en ook de kleur, prachtig vind ik!
Liefs
Christine

Sonja said...

Leuk en de vorm is zeker een treffer !

Nog een fijn weekend,
Sonja

jopie said...

hallo Marja wat een bizondere kaart heb je gemaakt mooi groetjes jopie

chantal said...

je kaart is zeker geslaagd. Ik zou er niet veel meer aan doen hoor!
liefs Chantal