Wednesday, May 25, 2011

Problemen met berichten achterlaten

Ik zie prachtige kaarten voor het Kaartenkleurenteam! Roze, heerlijke kleur! Ik kan alleen nergens een berichtje achterlaten AAAAARRRGGGH............. Ik geloof dat meerderen van jullie ook dat probleem hebben, dus ligt het gelukkig HA niet aan mij !
Bij deze laat ik weten dat ik alle creaties die ik heb gezien vanmorgen heel heeeeel mooi vind!

I see beautiful creations (cards etc) on your blogs but Mr. Blogger is naughty and won't let me leave a message ANYWHERE..........I believe a few of you have the same problems so, GLADLY it's not me who does anything wrong. It's Mr Blogger again!

Have a nice (Mr Blogger-less) day!!
Een fijne (Mr Blogger-loze) dag! 


xxx Dutch Tulip
Marja

1 comment:

Scrappingann said...

Hoi Marja,
Het lukt mij nu weer om een berichtje te plaatsen, dus bij dezen, je hebt een leuke blog en ik ben volger geworden, dus ik kom zeker terug !!
Als je een bericht wilt achter laten moet je je aanmelden, het vinkje bij mij onthouden uitschakelen, dan pas je wachtwoord in voeren en hupsakee je kan weer aan de hobby.
Groetjes van Scrappingann