Monday, May 16, 2011

Purple with heart

Good Mondaymorning all! Hope you had a good weekend and a Blessed Sunday!! Just had a purple card made, with a rose heart. I used a Fiskarsborder punch and "snipped" with siccors every scallop so that I could bend the strip to glue it behind the halfcircles. Cut the butterflies with the Cricut. Colored the heart with Derwentpencils.

Goede Maandagmorgen allemaal. Ik hoop dat jullie een fijn weekend en een gezegende Zondag hebben gehad!
Ik heb een paarse kaart gemaakt met een rozenhart. Ik heb een Fiskarsborder punch gebruikt en bij elke boogje heb ik een knip gegeven zodat ik de ronding van de halve cirkels kon volgen. De vlinders zijn met de Cricut gesneden. Het hart is met Derwentpotloden gekleurd.


















I want to thank you all for the sweet comments on my cards and posts!!! I visited your blogs today and saw lovely creations but I have no energy to comment to them all today.........

Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de lieve berichtjes die jullie achterlaten. Ik heb jullie blogs bezocht vandaag en zag weer prachtige creaties!! Ik heb alleen geen energie nu om overal een berichtje achter te laten....

Fijne dag allemaal/ have a nice day all!
xxx
Dutch Tulip
Marja

2 comments:

Margo said...

Wat een leuk kaartje Marja !
Heel fleurig !
Liefs
Margo

Christine said...

Leuk gedaan Marja! Verzorg je hé en het hoeft geen verplichting te worden hoor Marja. Iedereen weet dat je van goede wil bent!
Liefs
Christine