Saturday, May 21, 2011

Strawberries

Goodmorning all, here some handmade strawberries..........don't eat them, they're made of paper, lol.
I colored the hAnglar girl with copics and derwentpencils. The strawberries where first drawn by hand and cut. I put some dimensionals under them. The stamped sentiment on the ribbon says: "kisses".

Goedemorgen allemaal, hier zijn wat handgemaakte aardbeien......niet eten want ze zijn van papier, ha!
Ik heb het hAnglar meiske gekleurd met copics en derwentpotloden. De aardbeien heb ik eerst getekend en toen uitgeknipt. Ik heb ze opgeplakt met foamtape. Op het lint gestempeld met donkerbruine Stazon inkt.


















Have a good weekend and a blessed Sunday all.
Fijn weekend en goede Zondag allemaal!

xxx
Dutch Tulip
Marja

11 comments:

Wil said...

Via,via ben ik op je blog terecht gekomen. En na het bekijken van je site, ben ik je volger geworden. Je maakt echt he mooie dingen.
Ik zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
Groetjes Wil

Tab said...

Oh Marja, your card is gorgeous, love the sweet image!
Have a great weekend!
Hugs Tab xxx

Mandy said...

Hi Marja,
Fabulous card...Love the sweet hanglar image and the strawberries look wonderful....Have a lovely weekend..
Mandy x

Christine said...

Leuke, smakelijke kaart Marja! Ook héél mooi ingekleurd!
Liefs
Christine

Michelle (sf9erfan) said...

Wow, you made those strawberries? Great job! Love your coloring on this sweet image. Thanks again for all your lovely comments on my blog!

Alice Wertz said...

awwww... such a sweet image and card! wonderful coloring as always. also love the paper you used and your hand cut strawberries are so cute! fabulous card, Marja!

martina's kaartjes said...

wat leuk gemaakt ! helemaal een mooi geheel zo !
groetjes, en nog een fijne zondag,
martina
x

angeleef said...

Oh wat een schatje! Heel leuk gedaan die aardbeitjes daar zo in de hoek.
Groetjes
** Evi **

fam.westra said...

Mooie kaart meis, en tot in de puntjes af, compliment!

heidy said...

Oh die is schattig !
Groetjes Heidy

Mina said...

the strawberries look good enough to eat Marja and how perfect they go with this gorgeous little hAnglar girl...stunner of a card
Mina xxx