Monday, June 13, 2011

My birthdaygifts and Tilda

Goodmorning, its the second Pentecostday here in the Netherlands.
I made a bride and groom keychains for someone who asked me to make them.

Goedemorgen, het is 2de Pinksterdag hier in Nederland.
Ik heb op bestelling voor iemand een bruid en bruidegom sleutelhanger ge(h) maakt.



















Last Friday was my birthday! Yes, I'm 41 now. Here are a few of my birthdaygifts. I'm so happy with it!
Afgelopen Vrijdag was m'n verjaardag. Ja, ik ben nu 41. Hier een paar van de gekregen kadootjes. Ik ben er erg blij mee!


















With the new Copic markers I colored this Tilda and made a card.
Met de nieuwe Copic markers heb ik deze Tilda in gekleurd en een kaart gemaakt.





















Have a lovely day!
Een fijne dag allemaal!

xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

Christine said...

Wat een toffe spulletjes heb je daar gekregen voor je verjaardag! En natuurlijk wil je er direct mee aan de slag ( ik zou dat ook doen). Je kaartje is een écht plaatje geworden en ook je gehaakt bruidspaartje is heel leuk!
Liefs
Christine

Mandy said...

Awww how sweet are that little couple,and your card is fabulous,I love it...
Mandy x

jopie said...

hallo Marja eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag een gezegend levensjaar je gehaakt bruidpaar is leuk en wat ben je vervend met je verjaardag veel plezier met je kadotjes lieve groetjes jopie

Margo said...

Wat prachtig allemaal, echt erg leuke kadootjes heb je gekregen !
Nog een gelukkige verjaardag !
Liefs
Margo

Alice Wertz said...

Happy Belated Birthday, Marja! sorry that I am late for it... So glad you had a good time and wow! gorgeous coloring on Tilda! such a beautiful card!