Monday, June 20, 2011

Papermania Rose Garden

Good Mondaymorning all! I just made a card with some leftovers from my Papermania Rose Garden paperpad. I used a "Hip hip Hooray" Tilda ;-) I wrote down the copic colors I used, maybe you like that.

Goede Maandagmorgen allemaal!! Ik heb net een kaart gemaakt met wat restjes van mijn Papermania Rose Garden paperpad. Ik heb een "Hiep hiep hoera" Tilda gebruikt ;-). Ik heb de kleurnummers van de copics opgeschreven die ik heb gebruikt. Misschien vinden jullie dat leuk!


















Copics skin/huid: E00, 11, R22, shadow/schaduw Derwent Dark Brown.
            hair/haar: E49, 47, 44, shadow/schaduw Derwent Black
             shirt       : RV00, 02
             trousers/broek: BG10, 15
             socks:   B000

I'm also busy with crocheting another cake!!
Ik ben ook druk met een ander cakeje aan het haken!

Have a nice day!
Fijne dag!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

8 comments:

hennie said...

Wat een mooie kaart Marja.
Het is trouwens allemaal erg leuk wat ik op je blog zie.
Dank voor je lieve reacties op mijn blog.
Groetjes en een fijne dsg toegewenst, hennie.

manuela said...

Wat een mooie kaart geworden Marja
en heb haar heel mooi ingekleurd

groetjes
Manuela

Marjoleine said...

Mooie kaart, Marja!
Bedankt ook voor je reactie op mijn blog! Ik weet nog wel wie je bent hoor...Ben je geen lid meer op clubs? Had je wel al gemist daar nl.
Liefs,
Marjoleine

Christine said...

Mooi, mooi, mooi Marja! Mooi ingekleurd en leuk dat je nummertjes van de copics er bij plaatst.
Liefs
Christine

Alice Wertz said...

beautiful coloring. such a lovely card, Marja! love it!

Margo said...

Oh wat prachtig Marja !
Heel leuk kaartje en prachtig ingkleurd zeg !
Liefs
Margo

Wil said...

Deze is ook heel mooi geworden. Ik vind de kleuren voor het haar super.
Gaat het zeker ook eens proberen.

Groetjes Wil

Mina said...

wow Marja, you have used her perfectly, gorgeous colouring and perfect papers for her too...gorgeous work
Mina xxx