Thursday, June 9, 2011

Purple box

Hello all. This morning I made a box with Maja papers. I made a big flower on top. The flowers and leaves are cut with the Cricut and then sprits it with glimmer mist and crinkled them.

Hallo allemaal. Vanmorgen heb ik (in opdracht voor iemand) een doosje gemaakt met Maja papier. De bloem bovenop heb ik ook zelfgemaakt. De bloemen en bladeren zijn uitgesneden met de Cricut. De bloemen heb ik met glimmermist bespoten, gekreukeld en met de heatgun droog geblazen. Met de gluegun alles vastgezet.

Fijne dag allemaal
Have a nice day all!!



6 comments:

Marjolein said...

Wauw, wat een mooi doosje!
Die bloem vind ik echt super mooi!

xoxo
Marjolein

Margo said...

Waaw wat prachtig zeg !
Heel mooie bloem !
Liefs
Margo

Christine said...

Wat een eyecatcher die bloem! Ongelooflijk mooi en past perfect op het leuke doosje!
Liefs
Christine

Mandy said...

What a fabulous box and I love the gorgeous flower on the top..
Mandy x

Alice Wertz said...

gorgeous flower, Marja! such a beautiful packaging!

Christine said...

Ben jij vandaag 10 juni niet jarig? Als het zo is, wens ik je een héél gelukkige verjaardag en nog veel blog-en knutselplezier!
Dikke kus voor de jarige!!!
Christine