Wednesday, June 29, 2011

Second Chance of Saving Grace

Hello all! I just wanted to share something here. I jointed the team of volunteers with Second Chance of Saving Grace. http://gracieanddiane.blogspot.com/ Just go over there and take a look! I came up with a few ideas to make money for them or to have something to give away. My key chain cupcakes and bookmarks with scripture. Maybe some other things as well, but I'll see where God will lead me!
Can you believe I had these bookmarks on my desk for weeks and did'nt know what sentiment or scripture to put on? Well, God did lead it like this that Diane Dike gave me the idea for the scripture and I started to finish the bookmarks this morning. And here is the result:




















And of course, my logo on the back:


















Hallo allemaal! Ik wilde even wat delen met jullie. Ik ben sinds een paar weken deel uit gaan maken van een team van vrijwilligers voor Dr. Diane Dike en haar stichting Second Chance of Saving Grace. Hier is de link van de website: http://gracieanddiane.blogspot.com/ Diane heeft een chronische ziekte die haar bloed heel dik maakt en daardoor heeft ze erge pijnen en is het soms levensbedreigend. Ze heeft een stichting opgezet om anderen te helpen (ook dieren). Op deze manier verspreid ze ook het woord van God. Ik mag deel uitmaken van deze stichting als vrijwilliger. Ik had bedacht hoe ik zou kunnen helpen, want het speelt zich af in de Verenigde Staten. Ik ben bij het gebedsteam en nu had ik bedacht dat ik ook boekenleggers en cupcake sleutelhangers kon gaan maken en opsturen zodat ze ze kunnen verkopen voor het goede doel of anders weggeven als leuk aandenken voor kinderen o.i.d.
Ik had deze 5 boekenleggers al weken op m'n buro liggen, half afgemaakt. Ik wist niet wat ik als tekst erop moest zetten, nu had Diane een goed idee en heb ik Jozua 1 vers 9 uitgeprint en opgeplakt:
"Heb Ik het u niet bevolen? Wees sterk en heb goeden moed, en verschrik niet, en ontzet u niet: want de HEERE, uw God, is met u alom, waar gij heengaat.

Lang verhaal he? Ik ben te moe om verder te kunnen uitleggen, maar ik wilde jullie er deelgenoot van maken.
Een hele fijne dag toegewenst!

Have a good day y'all, btw, you can check Dr. Diane Dike's page out on facebook!

xxx
Dutch Tulip
Marja

4 comments:

Sweet Joni said...

Your crafting is so kewl Marja! WTG!!! :-)

hennie said...

Dank voor je bericht Marja!
De tekst is helemaal waar, dat ervaar ik iedere dag.
Dan zijn we zo rijk Marja, ook als ons lichaam moeite heeft met goed functioneren.
Ik vind het een prachtig initiatief, je boekenleggers zijn erg mooi.
Liefs en God's zegen toegewenst, hennie.

Margo said...

Wat een prachtig initiatief en wat een mooie boekenleggers !
Liefs
Margo

Alice Wertz said...

beautiful bookmarks and for such a wonderful cause!