Wednesday, July 27, 2011

Close-ups from 3D oopsy daisy Tilda

Hello all, Here are some close ups from the 3D Tilda I made last week. Hennie from Hensmade gave me some tips on how to take pictures of it! I hope you can see it a bit better now.

Hallo allemaal, hier was close up fotos van de 3D Tilda van vorige week. Hennie van Hensmade heeft me wat tips gegeven om het op de juiste manier te fotograferen. Ik hoop dat het nu wat beter te zien is!






















I made a "scripture" card along the way. I made the scripture stamp on the computer and cut it with a circle nestabilitie.

Ik heb ook nog een "Bijbeltekst" kaart gemaakt. Ik heb de tekst op de computer in Publisher gemaakt en geprint op Hema correspondentie kaartje, daarna met een cirkel nestabilitie uit gestanst.


















This scripture I try to learn by heart and pray at the same time while I read it! Even now, when I feel sick the last 2 weeks...........

Deze tekst probeer ik uit m'n hoofd te leren en bid op het zelfde moment als ik het lees, zelfs nu, nu ik me al 2 weken zo ziek voel.............

God bless!
God's zegen!

xxx
Dutch Tulip
Marja

10 comments:

martina's kaartjes said...

hoi marja,
wat sneu te horen dat je je niet lekker voelt... hopelijk heb je er wat aan... veel beterschap in ieder geval,
mooie kaart
groetjes, martina
x

Christine said...

Wat een mooie en leuke dingen heb jij de laatste dagen gemaakt! Kop op hé meid je moet maar denken ik hou de wind in mijn rug en de zon op mijn snoet!!!
Veel liefs en een grote portie moed!
Knuffel van Christine

Linda said...

Lovely close up photos of Tilda - great job done.

A lovely scripture verse, especially when we are not always feeling at our best. We all need to have hope and God always gives us that.

Margo said...

Wat een mooie foto's zeg !
Die is echt super zo in 3D !
Veel beterschap !
Liefs
Margo

hennie said...

Goed gedaan Marja je foto's zo.
Maar wat ik heel knap vind is die prachtige bijbeltekst, wat zou ik dat ook graag willen kunnen.
De inhoud van deze tekst is zo echt en waardevol.
De gedachte dat jij zo waardevol bent in ZIJN ogen is voor mij een enorme troost. God's zegen lieve zus er komen andere tijden, hennie.

Christa's blog said...

Is heel mooi Marja, die 3D, is een goeie tip, alleen proberen te onthouden, want mijn geheugen slaagt niet alles meer op zoals ik het zou willen.
Ik wens je ook vlug beterschap toe.
grtjes
Christa

Riet said...

Wat een schitterende kaart Hennie,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.
Wat een mooie zinvolle tekst meis,hou je daar aan vast.
Heel veel sterkte met alles.
Leg al je zorgen,pijn en verdriet aan de Heeren ze voeten.

Liefs knuf Riet.xx

marijke said...

wat heb je dit gaaf gedaan zeg super leuke kaart zo in 3-d enne maak je om mij geen zorgen komt allemaal goed ( denk ik hihi) bedankt voor je lieve woorden in mijn blog

Mina said...

wow Marja the photography is fabulous you can really see the 3d layers and your scripture card is so stunning, I love the ribbons
Mina xxx

Alice Wertz said...

thanks for the close-ups. really like the 3D look of your Tilda. =) beautiful card, too!