Monday, July 18, 2011

Finaly some pictures again!!

Hey all! My son is back home again from holiday with his Grandma and Nephew! He had a blast in Germany. They found lots of gems in the mine and went to a gem museum where he made beautiful pictures!
I'm thankful he's home safe again! (and thankful that he has a Grandma that has no CFS and enough energy to do this with her grandchildren!!!) Now back to taking pictures of my creations!
I made a few cards and I will show them one by one, day by day!
This first one I made with the papers from "fly a kite" and Penny Black stamps. Love the mouse in the can!
I embossed the green cardstock with a cuttlebug embossing folder (hmmm, don't know the name right now).

Hallo allemaal. M'n zoon is weer terug van de vakantie naar Duitsland met oma en neefje. Hij heeft het fantastisch gehad en ze hebben prachtige edelstenen gevonden bij de mijn van Idar en Oberstein. Ze zijn ook nog naar een museum daar geweest en daar heeft hij prachtige stenen gezien en gefotografeerd. Ik ben dankbaar dat hij weer veilig thuis is! (en ook dankbaar dat hij een oma heeft die geen M.E. heeft en genoeg energie heeft om deze dingen met haar kleinkinderen te doen!!)
Nou, ik ga maar eens beginnen met elke dag een kaart te laten zien die ik de afgelopen week gemaakt heb.
Deze eerste kaart is gemaakt met het papier "fly a kite" en Penny Black stempeltjes. Ik vind dit muisje in de gieter zo lief!! Het groene cardstock heb ik geëmbost met een cuttlebug embossingfolder, ik weet even de naam niet meer.

 Unfolded
folded it can stand on its own.


















Have a lovely day all!! See you tomorrow !
Fijne dag allemaal, tot morgen!

xxx
Dutch Tulip
Marja

9 comments:

Margo said...

Wat een schattig kaartje !
Heel leuk stempeltje inderdaad !
Liefs
Margo

hennie said...

Hoi Marja, ik snap je verhaal, ook het hoofdstuk van de energie!
Jouw profiel had ik nooit zo goed gelezen, mijn engels is niet zo goed. Ik herken mij in jouw porfiel.
Gelukkig ook wat de zorg van onze Hemelse Vader betreft.
Je kaart is erg leuk.
Gezegende dag toegewenst, lieve groetjes hennie.

chantal said...

wat een leuke kaart. Goed dat je zoon zich heeft geamuseerd.
Fijne dag, Liefs Chantal

martina's kaartjes said...

heel leuke kaart ! mooi gemaakt,
groetjes, martina
x

hennie said...

Lieve Marja, dank voor je bericht, het heeft mij geraakt, ik zal voor je bidden.
God's zegen hen.

debby4000 said...

Gorgeous card Marja, love that image.
luv
Debby

Yvonne van Bruggen said...

Wat een leuke dingen heb je gemaakt de laatste tijd! En wat een vrolijk kaartje! Dankjewel voor je reactie op mijn blog!
Lieve groetjes, Yvonne

Riet said...

Wat een prachtige kaart Marja.

Liefs Riet.

Alice Wertz said...

too cute! love the unique design and beautiful coloring on the image. fabulous card Marja! so happy to hear that your son had fun with his grandmother. =)