Monday, July 25, 2011

More then a sneak peek

More then a sneak peek is here!!!
Finished and made it 3D...........what a work..........wow.........but I did it!!!!!!!!!!!

Meer dan een tipje van de sluier is hier!!
Klaar en in 3D gemaakt...........wat een werk......wow........maar....Ik heb het gefixt!!!!!!!!!

The papers are printed on my inkjetprinter and downloaded from Summer Driggs blog

Het papier kun je hier downloaden.


















It's difficult to see I made Tilda in 3D but I did and boy, it was a heck of a job!
Het is moeilijk om te zien dat Tilda 3D is maar ik heb het gedaan en sjonge, dat was een werk!!!

Hope you all had a lovely weekend!!
Ik hoop dat jullie een fijn weekend hadden!
xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

martina's kaartjes said...

heel leuk gemaakt ! geslaagde missie
grjts,martina
x

hennie said...

Hoi Marja, na je banaan zie ik weer zoveel leuke kaarten op je blog, ik was even niet langs gehopt.
Leuk dat je Tilda in 3D laat zien.
Als je een foto vanaf de onderkant zou maken, kan je het ons heel goed laten zien.
Kijk maar op dit blogbericht hoe ik dat gedaan heb.

http://hensmade.blogspot.com/2011/07/een-snoezige-schudkaart.html

Ik wens je een gezegende dag Marja, hoofd omhoog en vertrouwen, liefs hennie.

debby4000 said...

Wonderful card Marja, love Tilda and the papers.
luv
Debby

Riet said...

Prachtige kaart Marja,leuk die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Alice Wertz said...

she is darling and i love the 3D effect. super sweet card, Marja! love it!