Wednesday, July 13, 2011

No camera!

Hey all......................bummer, no camera! My son is on holiday with his Granma and nephew and he took the camera with him........so, no pictures of my creations for at least a week! So sorry!! But I am still crafting and hoping I will get the chance to make a picture of everything next week! I hope you all are crafting away! Love the things I see on your blogs! Keep up the good work girls!!!!!

Hoi allemaal, bah, geen camera! M'n zoon is op vakantie met oma en neef, en hij heeft de camera meegenomen, dus................geen foto's van mijn creaties en pas volgende week heb ik de cam. weer. Sorry meisjes. Maar........ik ben nog steeds lekker aan de knutsel (kaarten en haken) dus volgende week hoop ik alles te kunnen fotograferen (als het niet ondertussen al weggegeven of verkocht is). Ik hoop dat jullie ook nog steeds lekker aan de knutsel zijn! Ik zie althans prachtige dingen op jullie blogs!! Hou vol en ga zo door dames!!!

Have a lovely week
Fijne week!

xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

chantal said...

oh wat is dat erg, geen foto's kunnen maken en op je blog zetten.
We hebben volgende week dus veel te zien van jou.
Groetjes Chantal

Margo said...

Ik ben benieuwd naar volgende week hoor !
Liefs
Margo

martina's kaartjes said...

jammer, kan je misschien foto's maken met je gsm ? dat is balen, je weet misschien ineens wat je kan vragen voor je verjaardag .... ?
Ik ben benieuwd naar je creaties,
groetjes, martina
x

Christine said...

Niet erg hoor Marja! Wij worden dan volgende week dubbel en dik verwend bij jouw!
Liefs
Christine

Alice Wertz said...

awww.... i will miss seeing your creations for sure! good that it's only going to be a week. hope you have fun creating! =)