Thursday, July 28, 2011

some crocheted goodies/wat gehaakte kadootjes

Goodmorning, I have been busy (to distract my mind from feeling sick) crocheting the last couple of days.
This is the result.

Goedemorgen, ik ben druk geweest (om mijn gedachten van m'n ziek voelen af te halen) om wat dingen te haken. Hier is het resultaat.




















By the way, they are for sale if you're interested. I have a PayPal account.........
Als jullie ze willen bestellen kan dat hoor, ik heb een PayPal account maar het kan ook per bank/giro.

Have a nice day!
Fijne dag allemaal!
xxx
Dutch Tulip
Marja

6 comments:

hennie said...

Bedankt lieve Mar dat ik je bijbeltekst mag gebruiken.
Ik hoop er gauw iets moois mee te kunnen maken.
Wat ben je toch dapper en wat heb je enige sleutelhangers gemaakt, ik krijg er ook helemaal zin in.
Maar eerst nog wat opdrachten afmaken en ook nog wat jam koken.
Ik wens je een rijk gezegende dag, liefs hennie.

Exclusively by Mel said...

Hi Marja,
Sorry you have not been well.
Hope you feel better soon.
Love your crochet cakes!!
So clever. I would love to be able to crochet. It seems so popular now.
Love, Mel. xx

debby4000 said...

So cute Marja.
luv
Debby

Margo said...

Hoi marja,
hoe groot zijn die gelukspoppetjes eignelijk ? Die vind ik wel erg leuk hoor !
Veel beterschap !
Liefs
Margo

Christine said...

Weer een prachtig staaltje van je kunnen Marja! Héél leuk!
Liefs
Christine

Alice Wertz said...

awwww.... these are super duper cute and sweet! fabulous crochet projects! hope you are feeling better. sending you hugs, Marja!