Thursday, July 21, 2011

sympathycard

Goodmorning everyone!

This card I made last week, using the wonderful cutting files and digi stamps from the gorgeous Bird from http://www.birdscards.com/  I want to thank her from the bottom of my heart for all the digi's and cutting files she so generously shares for free!!!!! I made this simple but beautiful sympathy card with the Loopy frame cutting file and the free digi that goes with it. You can find it here.

Deze kaart heb ik vorige week gemaakt. Ik heb de mooie cutting files en digistamps gebruikt van Bird van http://www.birdscards.com/ . Ik wil haar bedanken voor deze gelegenheid dat ze alles wat ze zelf maakt ook gratis met anderen wil delen. Erg lief!!!!!!!! Ik heb deze simpele maar mooie sterkte/condoleance kaart gemaakt met de Loopy frame cutting file en de digistamp die erbij hoort. Je kunt deze hier vinden.



And now for some reason the words that I type are starting in the centre
but that's ok, you can read it anyway lol! Have a lovely day!

En om de een of andere reden beginnen de woorden die ik typ nu in het
midden van de pagina, raar, maar niet erg, jullie kunnen
het toch wel lezen! ha! Fijne dag allemaal!!

xxx
Dutch Tulip
Marja






7 comments:

Lia said...

mooi kaartje heb je gemaakt
liefs Lia

Lia said...

Heel mooi en stijlvol!

martina's kaartjes said...

heel erg mooi en eenvoudig ! grtjs, martina
x

Margo said...

Erg mooie en stijlvolle kaart !
Liefs
Margo

jopie said...

wat een mooi stijlvol kaartje super groetjes jopie

debby4000 said...

perfect, elegant card Marja.
luv
debby

Alice Wertz said...

very elegant and beautiful design, Marja! gorgeous card!