Friday, August 26, 2011

Back home/weer thuis

Dear followers,
I'm back home from the psychiatric clinic where they switched my medication to help me get rid of the side effects which made me so horribly sick the last 2 months. And since 3 days, the nausea is almost gone!! Praise the Lord!
I really hope to make some cards soon to show you again, but I really need to take it easy. Especially when the news reached us yesterday that a dear dear friend in the USA passed away. He has been ill with Lymphoma the last 12 months. We will miss him so much, but he is now Home with Jesus!

Lieve volgers
Ik ben weer thuis. Ik ben 2 weken in een psychiatrisch ziekenhuis ("de Fontein" in Zeist) geweest om de anti-depressiva medicijnen te verwisselen. Van de vorige was ik dus zo vreselijk ziek. De laatste 3 dagen ben ik eigenlijk bijna niet meer misselijk geweest. Loof de Heere!!
Ik hoop dat ik snel weer puf heb om kaarten te maken en te laten zien maar ik moet nog erg rustig aan doen, zeker nu we gisteren te horen kregen dat onze geliefde vriend in Amerika is overleden aan de gevolgen van lymfklierkanker. We zullen hem zo missen, maar hij is nu Thuis, bij Jezus!

with love
liefs van

xxx
Dutch Tulip
Marja

4 comments:

Margo said...

Veel sterkte en veel beterschap Marja !
Liefs
Margo

martina's kaartjes said...

sterkte hoor ! neem je tijd
grtjs, martina
x

Christine said...

Oh Marja ik ben zo blij dat je terug bent! Neem gerust je tijd en alles komt dan wel vanzelf in orde. Leuk dat je nu niet meer misselijk bent want dit kan héél lastig zijn. Tot gauw en een dikke knuffel!
Liefs
Christine

Linda said...

Welcome home - I hope they have now managed to sort out your medication and you will feel much better now that the nausea has gone.

Look forward to seeing more of your creations when you feel even better. x