Friday, August 5, 2011

I received my candy

Hello all, today I received the box with the beautiful candy from Tab! Again thanks so much!
Still feeling so horribly sick.......next Monday I'll be going to my psychiatrist to talk about the anti-depr.meds, maybe they are causing all the trouble...I started these last Febr. and it took me so long to adjust, the side effects are back at full rage.....still can't crochet, make cards etc.......My Lord is my Shepherd and I trust in Him. This is for sure a time to learn a lot: learning to be patient, thankful and to trust Him. Boy, I fail that a lot, but what a patient Father, He picks me up everytime I fall. Peeps,  from time to time I try to take a look on your webblogs and try to leave a message! Here the picture of the candy!

Hallo allemaal, vandaag ontving ik de doos met de candy van Tab. Prachtig!
Ik voel me nog steeds heel ziek....a.s. maandag ga ik naar m'n psychiater om te overleggen over de anti-depressiva die ik sinds februari slik. Het heeft lang geduurd voor ik op volle sterkte zat en de bijverschijnselen waren hevig, net zoals nu........misschien is dat de boosdoener...ondertussen voel ik me wel steeds zwakker worden....achter de computer zoals nu, kan niet lang, word ik naar van, kaarten maken, lukt niet, haken maar een paar steken........Maar......de Heer is mijn Herder, ik vertrouw op hem, dit is zeer zeker wel een leerperiode, leren dankbaar en geduldig te zijn en te vertrouwen op Hem........lukt niet altijd, wat ga ik vaak onderuit, maar Hij tilt me elke keer weer op, wat een geduldige Vader.
Mensen, ik hoop af en toe eens op jullie blogs te kijken en een berichtje achter te laten! Hier de foto van de candy!

5 comments:

Linda said...

Ooh gorgeous candy - hopefully you will feel a bit better soon and will be able to do some cardmaking with it.

Take care x

Exclusively by Mel said...

I'm glad you have some candy to help cheer you up.
So sorry your still feeling sick.
Love to you.
Mel. xx

jopie said...

van naar dat je je zo naar voelt wil je lieve schat bemoedigen met psalm 139 Hij omgeeft jou van voren en achteren Gods rijke zegen als je wat beter voelt blijf ons verassen met je mooie creaties dag lieve groetjes jopie

Janny said...

Wat ellendig dat je je nog steeds zo ziek voelt, toen ik door linkte naar You Tube, zag ik daar voetstappen in het zand, ook heel erg mooi ga maar eens kijken, ik hoop dat je snel weet waardoor je je zo ziek voelt.
Mijn mooiste nr is van Josh Groban You Raise me up, als je zin hebt moet je die ook eens beluisteren.
xxxJanny

Mandy said...

Hi Marja,
Hope your feeling a bit better now...Can't wait to see what you make with all these lovely goodies when you feel up to it...
Mandy x