Monday, August 1, 2011

i Won Tab's candy!

Hey all.................we are already back from our vacation address.........I'm feeling so sick, had to go to the doctor this afternoon. Dr. has been thinking and thinking and looking in the books. Because there is nothing to find in blood, urine, ultrasound : we... are going to try to cut on some meds that could cause nausea....and because I can't eat so much, it could cause nausea too, because of the empty stomach etc. I need to drink some nutri stuff but there are some traces of milk in it so I don't dare to drink it because of the allergy I have, that could cause nausea again. It makes me all so hopeless......Strange thing is, that I don't have nausea in the middle of the night so I sleep from 11 until 6.30 and then the nausae wakes me up......I'm at my wits end........and it now is going on for 3 weeks..........have been to the ER and all......

Anyway:  Yesterday I won Tab's candy!!!!!!! It almost comes as a sort of comfort!!! I really pray and hope I will feel better soon and enjoy crafting again..........Tab: thanks so much for the chance to win !!! It's such a lovely and generous candy!!
Thanks for all the sweet messages over the last couple of days!!!!!!



Hallo allemaal.....we zijn nu alweer terug van ons vakantie adres. Ik voel me zo misselijk en ziek, ik moest vanmiddag naar de dokter...........De dokter heeft in de boeken gekeken en verzonnen,...... de echo heeft vorige week geen galsteen of andere enge dingen laten zien, het bloed is goed, urine ook......nu heeft ze geopperd om een bepaald medicijn te verlagen omdat dat 1 op 10 kans geeft dat je daar misselijk van kan worden.........en aangezien ik bijna niets naar binnen krijg, wordt je ook niet beter van....nu had ze ook nutrimel voorgeschreven, lactosevrij, maar nu lezen we bij de ingredienten dat er melkeiwit in zit...........ik durf het niet aan vanwege de melk allergie. Ik ben nu 3 weken zo bezig en al 5 kilo afgevallen.....Al bij de spoedeisende hulp geweest ook vorige week...........wat een gedoe...het rare is dat ik 's avonds laat slaap krijg en de hele nacht nergens last van heb........tot een uur of half 7, dan word ik misselijk wakker.....
Ik ben er gewoon wanhopig van...........

Maar nu het leuke: Ik heb gister bij Tab de candy gewonnen...........het lijkt wel een soort troost. Zo'n mooie candy....ik hoop dat ik me snel weer beter voel en weer kan gaan genieten van knutselen!!

Bedankt voor alle lieve berichtjes de afgelopen tijd!!!!!!!!

4 comments:

Scrappingann said...

Hoi Marja,

Het is te hopen dat ze het snel vinden wat je hebt, hier kan je niet vrolijk van zijn.
Ik wens je sterkte in de strijd.

Scrappingann

Exclusively by Mel said...

Hi Marja,
Sorry your feeling bad :(
I feel sick if I have an empty stomach. And some meds do also make you feel sick.
I do feel sorry for you. It's horrid to feel sick all the time.
Been there!!
Wish you better.xx
Mel.

hennie said...

Gelukkig was er ook nog iets leuks vandaag Marja.
Lieve groetjes, ik bid voor je, hennie.

Linda said...

So sorry to hear you have had to come back early from your holiday because you have been feeling so bad. Hopefully something can be sorted out for you soon to make you feel better.