Monday, August 29, 2011

My first card

My first card after being sick......................I used the lace/ribbon and the flower from Tab's candy and the edges of the sentiment are stamped with the swirl stamp from the candy.

Mijn eerste kaart na m'n ziek zijn................ik heb het kanten lintje en de bloem van de candy van Tab gebruikt en langs de randen van de uitgestanste tekst heb ik de swirlstempel van de candy gestempeld.


















It's a blessing to be back!

't is een zegen om weer terug te zijn!

xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

Margo said...

Wat prachtig Marja en wat leuk gedaan met die swirlstempel !
Liefs
Margo

José said...

Fijn dat je je beter voelt. En fijn om weer wat te maken he! Het is een erg mooi kaart. Mooi die spreuk en het kant met bloem.
Groetjes, Jose

Christine said...

Mooie, serene kaart! Ik ben blij te zien dat je aan de slag bent gegaan!
Liefs
Christine

martina's kaartjes said...

goed te horen dat je je al wat beter voelt en fut hebt om aan de knutsel te gaan ! mooie kaart
grtjs, martina
x

Diana said...

Hoi Marja,

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog en dank je wel voor je lieve reactie. Maar ik wil jou ook een complimentje geven voor je prachtige kaarten. Vooral je tekst vind ik heel mooi. Fijn om een mede Christen hier te ontmoeten. Ik las dat het niet altijd zo goed met je gaat. Helaas kan ik me helemaal in je situatie meevoelen. Het leven is vallen en opstaan. Maar wij hebben gelukkig de Here om ons te helpen om weer op te staan.

Lieve groetjes van Diana.