Monday, September 26, 2011

Blue




Good Mondaymorning all! I hope your weekend was good!
I made a card Saturday with Penny Black stamps. I used the left over papers from last project (easelcard/box)
from fabscrap. I also used seambinding and selfmade flowers. I colored the Penny Blackstamps with Copics.



Goede maandagmorgen allemaal. Ik hoop dat het weekend goed was!
Ik heb zaterdag een kaart met Penny Black stempels gemaakt. Het papier is van het vorige project (easelcard/box) from fabscrap. Ik heb als lint seambinding gebruikt en de bloemen zijn zelfgemaakt. Voor het inkleuren heb ik Copic markers gebruikt.




















Have a good day all!
Een goede dag toegewenst allemaal!

xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

Margo said...

Wat een prachtige kaart Marja !
Heel leuk afdrukje en wat een mooie bloemen !
Liefs
Margo

debby4000 said...

Gorgeous, beautiful card Marja.
luv
Debby

Linda said...

A beautiful card, you've coloured the image in perfectly and that seam binding finished the card off so nicely.

martina's kaartjes said...

wat een lief kaartje ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Christine said...

Ik vind het prachtig Marja!
Liefs
Christine

Riet said...

Wat een prachtige kaart Marja,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Alice Wertz said...

such a sweet image and you colored it beautifully! darling card, Marja! love it!