Wednesday, September 14, 2011

Less is more?!

Hello everyone, long time no see.............I made this card with a stamp from Penny Black, I did color it in a while ago and tried to make a card with it days ago but........no inspiration.......
This afternoon I finaly did put the card together and I'm quiet pleased with it, if I may say so myself :D

Hallo allemaal, lang geleden!! Ik heb deze kaart gemaakt met een stempel van Penny Black die ik een tijdje geleden al ingekleurd had. Ik heb toen geprobeerd een kaart te maken, maar geen inspiratie. Vanmiddag echter heb ik het toch voor elkaar gekregen om de kaart bij elkaar te zoeken en ik ben er zelf wel tevreden over, als ik dat zo mag zeggen! :D





















Also I have been busy crocheting for someone who ordered a baby beanie and shoes:

Ook heb ik het druk gehad met haken voor iemand die een babymutsje en schoentjes besteld had:




















I'm still busy to crochet a shawl for myself, that I will show when it's finished! The stitch I'm making it with is the "crocodile stitch"  ........ big surprise ...... just "google" it up! :D

Ik ben nog druk bezig met een sjaal haken voor mezelf, die laat ik zien als het af is. Het is met de "crocodile stitch" ........ verassing........ "google" maar eens op die naam, dan zie je wat ik bedoel!

Have a nice day!
Fijne dag verder!

xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

Lia said...

schitterend kaartje marja
liefs Lia

Gemma said...

Wat een prachtig kaartje Marja, mooi zo die stempel op cardstock en wat schattig die gehaakte babyslofjes met bijpassend mutsje! Fijne avond, Gemma

Margo said...

Ik ga zeker eens googelen want ben nu wel erg benieuwd !
Erg schattig die slofjes en mutsje en wat een leuk kaartje !
Liefs
Margo

Christine said...

Mooie kaart hoor Marja! De babyspulletjes zijn zo leuk, echt schattig om zien!
Veel liefs
Christine

angeleef said...

Hoi Marja!
Dat is inderdaad een kaartje waar je héél tevreden over mag zijn. Ietsje anders dan we gewoon zijn, maar ik vind hem daarom zeker niet minder mooi!!
En je babyspulletjes zijn echt superschattig! Jammer genoeg pas ik daar al niet meer in haha :)
Groetjes
** Evi **

Alice Wertz said...

beautiful color on kraft. love the details, too. very pretty card, Marja! and such a beautiful set for baby! you are amazing!

Janny said...

Lief kaartje Marja, en wat een schattige baby spulletjes.
Fijn weekend groetjes Janny xx