Thursday, September 29, 2011

Round easelcard

Hello all! I made a round easelcard. The clock I cut with the Cricut and SCAL. The flowers, the pin and lace are from Tab's candy I won a few weeks ago. Paper is from Tim Holtz.

Hallo allemaal. Deze keer een ronde easelcard. De klok is met de Cricut en het SCAL programma gesneded. De bloemen, de pin en het kantje komen van Tab's candy die ik een paar weken geleden gewonnen had. Het papier is van Tim Holtz.



















Have a nice day!
Een fijne avond! Morgenochtend ga ik lekker met een vriendin naar de demodag van Doe@ding. Hennie, ik hoop je morgen te zien!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx
Dutch Tulip
Marja

4 comments:

Margo said...

Wat een prachtige kaart Marja, geniet er morgen maar van !
Liefs
Margo

Lia said...

super mooi kaartje marja,ik hoop morgen ook naar Marlous te gaan, leuk als ik je zou zien ik zit in de rolstoel dus misschien zie je mij wel eerder als ik jou
liefs Lai

Christine said...

Mooie easelkaart Marja! Geniet ervan hé morgen!
Liefs
Christine

Linda said...

It's gorgeous and it's lovely to have you crafting so regularly again. I take it you are feeling better these days x