Monday, October 10, 2011

mobile bag/mobielhoesje

Hey all, it's Monday again. I crocheted a little bag for a mobile phone (Mother in Law asked for it).
Hallo allemaal, het is alweer maandag. Ik heb een hoesje voor een mobieltje gehaakt, mijn schoonmoeder vroeg of ik zoiets kon maken met een soort kraagje en een veter gestrikt aan de onderkant. Ik heb wat zitten goochelen en hoop dat het er een beetje acceptabel uit ziet.........:D



















Have a nice day!
Fijne avond allemaal!
xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

martina's kaartjes said...

wat leuk gemaakt !
grtjs, martina
x

Margo said...

Ik vind het in ieder geval erg leuk Marja !
Liefs
Margo

Lia said...

Dat heb je heel leuk gemaakt,

groetjes Lia

Christine said...

Goed geslaagd! Schattig dingetje!
Liefs
Christine

Linda said...

It's fantastic - I love seeing all your crochet creations - very inspiring.

Janny said...

Hoi Marja tot mijn schande moet ik zeggen dat ik al weer heel veel gemist had op je blog, wat ben jij crea bea zeg, het een nog mooier dan het ander, gaat het goed met je?
lieve groetjes Janny

Riet said...

Prachtig gemaakt Marja.

Liefs Riet.