Wednesday, October 5, 2011

Stuffed pumpkin

Hello all! It's Wednesday already! Time flies when you're having fun!!! I am busy crocheting!! I finished 3 little pumpkins and am busy on another, bigger one. I'm busy on a placemat also.

Hallo allemaal!! Het is alweer woendag! De tijd vliegt als je het naar je zin hebt! Ik ben druk bezig met haken. Ik heb 3 pompoentjes gemaakt en druk met de volgende, grotere pompoen. Ook ben ik placemats aan het haken.



















Well, I'm off, crocheting again! See ya later!
Nou, ik ga weer verder haken! Tot later!
xxx
Dutch Tulip
Marja

6 comments:

Elly said...

Harstikke leuk die pompoenen Marja! Helaas kan ik niet haken dus zoiets zit er voor mij niet in, maar ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
Heb even verder op je blog gekeken, en je maakt hele leuke dingen zag ik. Las ook dat je ziek bent geweest, en ik hoop dat alles nu weer goed gaat met je. Ben blij te lezen dat je ook zoveel steun hebt aan de Here! Zonder Hem zijn we tenslotte nergens!

lieve groetjes, Elly

Exclusively by Mel said...

Oh they are so adorable!
Love your crocheting.
Mel. xxx

Christine said...

Jij bent hier echt wel goed in Marja! Ze zijn prachtig en staan héél leuk bij je andere spulletjes!
Liefs
Christine

Only By His Grace said...

Wow! These pumpkins are gorgeous. Very clever to make these.
Hugs Maz

Margo said...

Wat schattig Marja !
Liefs
Margo

Jopie said...

wat een schatjes die pompoenen.
groetjes jopie