Wednesday, November 9, 2011

Butterfly

Good morning all! I made 2 cards and I saw the example here!!! (I knew I had that blue/white/black paper somewhere and.........voila)

I made one in pink also.


Goedenmorgen allemaal. Ik heb 2 kaarten gemaakt waar ik het voorbeeld bij Diana van "Just a Note" zag.
Ik wist dat ik dat papier met blauw/wit/zwart nog ergens had liggen!!!!
Ik heb er ook 1 in roze gemaakt!






















Have a lovely day!
Een fijne dag toegewenst!
xxx
Dutch Tulip
Marja

8 comments:

hennie said...

Mooi Mar!
Het vlechtwerk op de roze kaart vind ik zo leuk gedaan.
Heerlijk om wat van jou te zien hoor.
Liefs hen.

Margo said...

Ze zijn erg leuk !
Liefs
Margo

Lia said...

Dat zijn weer 2 hele mooie Marja,

groetjes Lia

Riet said...

Wat een schitterende kaarten Marja.


Liefs Riet.

Jopie said...

ze zijn allebei weer erg mooi geworden, super gedaan.
groetjes jopie

martina's kaartjes said...

het donkere papier heb ik ook nog ergens liggen, mooi he ? je kaartjes zijn helemaal geslaagd hoo r!
grtjs, martina
x

Marjoleine said...

prachtige kaartjes heb je gemaakt, Marja!!
bedankt voor je lieve reactie bij mijn Lo en kaartje. Mijn vader vond hem erg mooi!

Liefs,
Marjoleine

Christine said...

Wat zijn ze mooi! Ik ga voor de donkere, maar ja ik zie graag donkere kleuren voor kaartjes.
Veel liefs
Christine