Monday, November 14, 2011

Clean and simple

Hello all, its Monday again. A bit late for me to post, but I made this card and wanted to show you all.
Its an encouragement card. I cut the leaves from patterned paper (DCWV) and I found the leave cutting file somewhere on the internet as a SVG file and cut it with the Cricut. The frame on the white panel I scored on the scoreboard.

 Hallo allemaal, het is weer maandag. Het is wat laat dat ik post, maar ik heb deze kaart gemaakt en wilde hem graag laten zien. Hij is simpel maar heel geschikt als "sterkte" kaart. De blaadjes vond ik ergens op internet als SVG file en heb met het "Sure Cuts A Lot" programma deze uitgesneden op de Cricut. Het papier is van een klein blokje van DCWV. Het frame op de witte opleg kaart heb ik gerild met de scoreboard van Martha Stewart. Geeft net dat beetje extra.

















Have a lovely Monday!
Een fijne maandag avond toegewenst!
xxx
Dutch Tulip
Marja

2 comments:

Christine said...

Stijlvolle kaart! Ik vind dat dit ook eens moet kunnen!
Liefs
Christine

Riet said...

Wat een mooie stijlvolle kaart Marja.

Liefs Riet.