Tuesday, November 1, 2011

crocheted top with flower/gehaakt dekseltje met bloem

Goodmorning all! A new month, November...........time flies!! I saw in a magazine this crocheted top for a jar and made one myself with a matching cozy light.
Goedemorgen allemaal. Weer een nieuwe maand, November, wat gaat de tijd snel!!
In de "Cards Only" zag ik dit idee voor een gehaakt dekseltje op een glazen "groente"pot en heb er mijn eigen draai aan gegeven en een bijpassend windlichtje. Het dienblaadje heb ik gekregen van m'n vriendin (dank je wel Annemarie!!!) gered van de prullenbak!! :-)



















Have a lovely day ya'll!
Fijne dag allemaal!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

hennie said...

Dank voor je lieve mail Marja!
Het was zo heerlijk om je te verrassen!
Ik weet dat je nu beter kan haken dan kaartjes maken, vandaar.
Lieve groetjes hennie.

Christine said...

Prachtig gedaan Marja! Ziet er heel mooi uit en staat vast gezellig in je huisje!
Liefs
Christine

Janny said...

Wat een leuk idee zeg, zo maak je van iets gewoons, iets bijzonders.
liefs Janny

Alice Wertz said...

wow! so very pretty and such a wonderful way to dress them up like this! fabulous work as always, Marja! love it!

Mandy said...

Beautiful work...
Mandy x

Mina said...

oh wow Marja these are stunning, I wish I could do something that stunning...thanks for your thoughtful comment it meant a lot to me
Mina xxx

Jolanda said...

erg mooi...en wat een mooie kleurtjes helemaal mijn ding.