Friday, November 18, 2011

Crowned Butterfly




Hello all, again a butterfly. Cut out with SCAL and Cricut and I used Distressink and embossing folder + stamps to "pimp" it up. I used Pumiced Stone and Vintage Photo Distress inks on all of the card. I did'nt have black ribbon in stock so I took some white seambinding and my tuxedoblack Stazon and BOY what a mess, BUT! I had black ribbon!!!!!!!!!!!! LOL   This time I even decorated the inside of the card!

Hallo allemaal, weer een vlinder. Uitgesneden met SCAL en Cricut. Ik heb Distress inkt, embossing folder en stempels (van Eline) gebruikt om hem "op te pimpen". Ik heb Pumiced Stone en Vintage Photo Distress inkt gebruikt op heel de kaart en veel gestempeld. Ik had geen zwart lint op voorraad dus heb ik witte seambinding (gekocht bij Diana, Just A Note) genomen en mijn zwarte Stazon.................SJONGE JONGE.....wat een zooitje.........wat een gekledder, maar!!!!!!!!! ik had zwart lint!! en daar ging het om.
Deze keer heb ik ook de binnen kant van de kaart versierd......




























Have a lovely day!
Fijne dag allemaal!
xxx
Dutch Tulilp
Marja

5 comments:

Margo said...

Waaw wat knap Marja !
Liefs
Margo

chantal said...

schitterend mooi. Stijlvol!
liefs Chantal

Riet said...

Wat een prachtige kaart Marja.

Liefs Riet.

Christine said...

Amai Marja, deze is super! Mag je trots op zijn hoor!
Liefs
Christine

Mandy said...

Great card Marja,love the vintage feel...
Mandy x