Wednesday, November 23, 2011

Potholders/pannenlappen

Goodmorning all, this time, no card but...........potholders. Crocheted! The print (printed on a transfer and then ironed on the fabric) is from the Graphics Fairy. These are fun things to give away as a present!

Goedemorgen allemaal! Deze keer geen kaart maar pannenlappen! Gehaakt! De print op het ongebleekte katoen heb ik op transferpapier geprint en daarna op de stof gestreken. De print komt van The Graphics Fairy
Leuk om als kado weg te geven!


















Have a lovely day!!
Fijne dag!
xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

martina's kaartjes said...

waaauw, wat een leuke creatie ! mooi gemaakt, leuk om te geven als geschenkje, de kleuren zijn helemaal toppie ! mooi
grtjs, martina
x

Margo said...

Superleuk !
Liefs
Margo

Riet said...

Ohhh wowww Marja,wat prachtig gemaakt,jij kan ook van alles.

Liefs Riet.

hennie said...

Mooi werk Marja!!!
Ik heb nog nooit met transfer papier gewerkt, lijkt me erg leuk.
Geeft zoveel mogelijkheden.
Prachtig wat ik weer allemaal op je blog zie Marja, het vervult mij met een mengeling van trots en blijschap.
Soli Deo Gloria!
Liefs hen.

Christine said...

Wat prachtig, zo een typisch nostalgische stijl! Dikke pluim hoor!
liefs
Christine