Tuesday, December 6, 2011

busy with birds/druk met vogeltjes

Hello all. I'm busy crocheting.................birdies. I saw them here on Wilma's blog and I loved them!! I asked her if it was ok when I tried to "lift" this pattern. She was ok with it :-) The birdies are not quiet finished yet, I need to ad some ribbon still, but I wanted to share how cute they looked!

Hallo allemaal, ik ben druk met vogeltjes haken. Ik zag ze op Wilma's blog en vond ze zo ontzettend lief!
Ik heb gevraagd of ze het goed vond dat ik ze namaakte en ze vond het goed.
De vogeltjes zijn nog niet helemaal af, ik moet nog met lint aan de gang maar wilde graag alvast laten zien hoe schattig ze zijn!



















Have a nice day!
Fijne dag!
xxx
Dutch Tulip
Marja

10 comments:

Jopie said...

wat een lieverdjes die vogeltjes en de kaarten hieronder zijn erg mooi gemaakt.
groetjes jopie

Linda said...

These are really cute. I loved your simple cards too. x

martina's kaartjes said...

wat een schatjes ! heel erg leuk !! mooi
grtjs, martina
x

Christine said...

Wat zijn ze lief!
Groetjes
Christine

debby4000 said...

Oh they're so cute.
luv
debby

Frosien said...

Leuke knuffels hoor, mooi gemaakt. Groetjes Frosien

Margo said...

Wat zijn ze schattig !
Liefs
Margo

Alice Wertz said...

too cute! these make me smile! =)

Janny said...

Wat een lieverdjes zeg die vogeltjes, heel erg leuk gemaakt, liefs Janny

Riet said...

Wat zijn die lief.

Liefs Riet.