Thursday, December 15, 2011

Christmascards

Good morning, I'm all better from the flu now! So glad!
I made more Christmascards, never thought I would need so many this year! I saw the idea on Christine's blog and "borrowed" her idea!

Goedemorgen, ik ben weer beter van de griep, daar ben ik heel dankbaar voor!
Ik heb nog meer Kerstkaarten moeten maken, ik had nooit gedacht dat ik er dit jaar zoveel moest hebben!
Ik heb dit idee bij Christine gezien en het idee "geleend" .   Dank je wel Christine!! Wat een goed idee van jou!

















Have a nice Thursday all!
Een fijne donderdag allemaal!
xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

Sonja said...

Vind je kerstballen super gemaakt ... mooie kaartjes !

Nog een fijne dag,
Sonja

Corrie said...

Ik vind ze heel mooi,weer eens wat anders.

groetjes Corrie

Lia said...

Hele mooie kaartjes heb je gemaakt,

groetjes Lia

Christine said...

Ze zijn super Marja! Lief van jouw om een link naar mijn blog te zetten!
Liefs x
Christine

debby4000 said...

Oh gorgeous cards Marja.
luv
Debby