Friday, December 23, 2011

last post of the year

Hello all. Christmas is aproaching. I wish everyone a blessed Christmas !!!!!!!! "God so loved the world, that He gave His only Son, that whoever believes in Him, shall never die, but have everlasting Life." !!

Hallo allemaal, Kerst komt eraan. Ik wens iedereen een gezegende Kerstdagen!!! "Alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn enig geboren Zoon gezonden heeft, opdat een ieder die gelooft, het eeuwige leven zal hebben." !!

I have some cards to show you, no Christmascards!! I will have a blogbreak and will see you all soon!!
Ik heb wat kaartjes te laten zien, geen Kerstkaarten deze keer! Ik las een blogpauze in en ik hoop tot gauw!
Have a blessed New Year!
Een goed en gezegend Nieuw Jaar toegewenst!!




















xxx
Dutch Tulip
Marja

12 comments:

Lia said...

prachtige kaartjes en ook jullie gezegende Kerstdagen en een voorspoedig Nieuwjaar
liefs Lia

Linda said...

Gorgeous cards, really adore the fishing image on your card.

Have a wonderful Christmas break and look forward to catching up with your blog in the New Year.

Jesus truly is the reason for the season x

hennie said...

Fijne tijd toegewenst Marja!
Ik wil de boodschap van kerst ook helemaal op mijn in laten werken hoor.
We zijn zo bevoorrecht!
Lieve groetjes ook van ben hennie.
p.s. leuke kaarten!!!

Yvonne van Bruggen said...

Wat een mooie kaartjes Marja! Heel leuk ook met het vissertje!! En hele fijne feestdagen!! Groetjes, Yvonne

Christine said...

Leuke kaartjes!
Voor jouw en je familie ook een fijn, liefdevol en gezellig kerstweekend Marja!
Liefs
Christine

Alice Wertz said...

sweet and beautiful cards as always, Marja! wishing you and yours a wonderful holiday season! =)

pinkertonjamesl said...

You share with us two cute and sweets cards.It look really awesome.Merry christmas.

iPhone 4S deals

Diana said...

Hoi Marja, ik wens je ook hele fijne dagen.
lieve groetjes van Diana.

martina's kaartjes said...

hele leuke kaartjes heb je daar ! mooi gemaakt
nog een fijne jaarwisseling,
grtjs, martina
x

Marjoleine said...

Mooie kaartjes Marja!
Ook voor jou en de "jouwen" een gezegend nieuwjaar gewenst Marja en tot volgend jaar in blogland!

Liefs,
Marjoleine

wilma said...

Hallo Marja,
ik wens jou ook een gezond(pijnvrij) en creatief 2012!
De vogeltjes zijn leuk geworden!!
groetjes,Wilma

Alice Wertz said...

Happy New Year to you and yours, Marja! =)