Monday, December 19, 2011

Something else/even wat anders

No Christmascards today, just some birthcards for girls...............onsie is from internet and the flower/cherry stamp I had myself.......just simple cards but I thought they where cute!

Geen Kerstkaarten vandaag maar geboortekaartjes voor een meisje....................het rompertje heb ik ergens van internet en het stempeltje van het bloemetje en de kersjes had ik zelf nog.........simpele enkele kaartjes maar ik vond ze erg lief gelukt.

















Have a lovely day!
Fijne dag toegewenst!
xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

marrie said...

Zijn zeker leuk


Groetjes Marrie

martina's kaartjes said...

heel erg geslaagd
grtjs, martina
x

hennie said...

Leuk Marja!
Ik heb een fijne dag gehad, ik hoop jij ook.
Jammer dat het met Ben z'n rug nog niet gaat, morgenochtend trouwt onze kleindochter voor de burgelijke stand, daar moet ik dus alleen naar toe.
We hopen zo dat hij de kerkdienst op woensdag mee kan maken.
Lieve groetjes hennie.

Christine said...

Wat een leuk idee Marja! Ik vind ze heel mooi!
Liefs
Christine

sjouks kaarten said...

Heel erg leuk!
Groetjes Sjoukje

debby4000 said...

Wonderful, adorable card.
luv
Debby

Riet said...

Wat zijn dit prachtige kaartjes Marja.

Liefs Riet.