Monday, January 16, 2012

Mouse and owl

Hey all, still an empty craftroom. But I've been crocheting fun things! A mouse and an owl!
The pattern of the mouse I purchased at "Haakmuts" and the owl I saw on someones blog and tried myself.

Hallo allemaal, nog steeds een lege hobbykamer...........maar............ik heb heerlijk gehaakt. Een muisje en een uiltje. Het patroon van de muis kocht ik bij "Haakmuts" en de uil zag ik bij iemand anders op haar blog en ben zelf aan het proberen gegaan.




















Colors are not quiet what you see on the pictures, could'nt get it any better, sorry!
De kleuren zijn in het echt mooier en frisser, ik kreeg geen betere foto.........sorry!

Have a lovely day!
Fijne dag!

xxx
Dutch TulipMarja

11 comments:

Linda said...

They're so sweet - I love seeing all your crocheted projects.

Christine said...

Ik vind het zoooo mooi! Vooral dat muisje vind ik zoooo lief!!
Liefs
Christine

Margo said...

Wat zijn ze schattig !
Liefs
Margo

debby4000 said...

Oh they are so cute.
luv
Debby

Riet said...

Wat heb je dit prachtig gemaakt Marja.

Liefs Riet.

wilma said...

Wat een schattige knuffeltjes!
De baby slofjes en laarsjes van je vorige post ook super leuk en mooi! Die zullen bij de verkoop wel gretig aftrek vinden!
groetjes, Wilma

Sonja said...

't zijn cuties ;)

Nog een fijne dag,
Sonja

pinkertonjamesl said...

I really enjoy your craft room.This is a wonderful creation by your.Colors look so fresh and fabulous.

donation charity

hennie said...

Wat ben je toch handig met de haaknaald Marja!
Het ziet er zo heel erg leuk uit.
Lieve groetjes hennie.

Mandy said...

These are beautiful I love the owl as they are my favourite bird...
Mandy x

Sol said...

Oh... this mouse is Adorable... Great job!..
Looks so Cute! :o)