Thursday, January 5, 2012

no cards from me for a while

Hello all................we finally started to redecorate my craftroom!! So, the room is empty, all the craft things are in boxes (wow, what a lot of stuff can one have) and we are tearing the old wallpaper off...........so, no cards from me for a while. I am busy crocheting tho, I finished a pair of babybooties yesterday and am busy on others as well.

Hallo allemaal......we zijn eindelijk begonnen om mijn hobbykamertje op te knappen Dus alles zit in dozen en is boven gebracht en we zijn het behang eraf aan het halen.....dus voorlopig even geen kaarten van mij. Ik ben wel druk bezig met haken. Babysloffen voor Dorkas. Ik heb er gister een paar af gekregen.



















I only have to add buttons on the side and then they're finished!
Alleen nog een knoop aan de zijkant en dan zijn ze klaar!

Have a lovely day!
Fijne dag, ik hoop dat iedereen veilig is en lekker binnen zit, met deze storm!
xxx
Dutch Tulip
Marja

6 comments:

martina's kaartjes said...

ze zijn schitterend ! heel erg mooi en in een modern kleurtje ! superzzz
grtjs, en veel 'plezier' met het installeren van je kamertje
grtjs, martina
x

manuela said...

Wauw ze zijn ontzettend mooi!

Nog de allerbeste wensen voor 2012 !

hennie said...

Leuk als ik van jullie plannen lees!
Dit is mooi werk Marja, je sokjes zijn prachtig en het doel ook.
Zo laat jij je lichtje schijnen, liefs hennie.

Christine said...

Veel succes met de werken aan je hobbykamertje! Deze babysloefjes zijn prachtig, wat een leuke kleur!!
Liefs
Christine

Linda said...

They are so cute. Are you going to take some photos of your newly decorated craft room when it is finished to share with us?

brigitte said...

Hallo,

Wat een schattige baby boots.
Ik ben op zoek naar zo'n patroon om ze te haken.
Kun je mij vertellen waar ik het patroon kan vinden.

Groetjes Brigitte