Friday, January 6, 2012

some more babysocks

Hello all, I miss my craftroom.........I want to make cards again..........well, have to wait until room is ready and that may take a while....in the meantime, I made some more babysocks. See the difference between the 2 pairs?
It's the same pattern but thinner yarn and smaller crochethook....

Hallo allemaal, ik mis m'n hobbykamer, ik wil weer kaarten maken. Maar ik zal een poosje geduld moeten hebben...ondertussen heb ik nog meer babysokjes gemaakt. Zien jullie het verschil tussen deze 2 paar? Hetzelfde patroon maar dunner garen en dunnere haaknaald!

















Have a lovely weekend!
Fijn weekend!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

Christine said...

Ik vind ze allemaal zo schattig Marja! Een leuke bezigheid, dat haken, in afwachting van je hobbykamertje!
Liefs
Christine

Alice Wertz said...

awwww.... these are so cute and precious! amazing project once again, Marja! love them!

Adriana said...

maatje nul en 41 ;)
hahahaha
bedankt voor je leuke reactie bij mijn kaartje:)
groetjes Adriana

Mandy said...

These are lovely so cute...
Mandy x

pinkertonjamesl said...

Baby shocks look so pretty and cool.I impress by your crafting rooms.

donation charity