Monday, February 20, 2012

Babyboots pink/purple with rose

Hello, Good Mondaymorning y'all, I finished some cute babybooties, and made a card last Saturday.
Busy week ahead. An intake-interview for me with a clinic that is specialized in "unknown and "not"understood physical issues/symptoms"  to see if they can help me to get on with my CFS/Fibromyalgia/Depression etc. Praying God will give them wisdom to help me out.
Meanwhile, here is the picture of the booties. Busy with another pair of them but tinier ;)

Hallo, goede maandagmorgen allemaal. Ik heb een paar babylaarsjes gehaakt en nog een kaart afgelopen Zaterdag gemaakt.
Drukke week voor de boeg. Een intakegesprek bij Yulius afdeling de COLK (Centrum voor Onbegrepen Lichamelijke Klachten) in Gorinchem. We gaan kijken of zij mij kunnen helpen om beter te kunnen omgaan/leven met de klachten die ik heb op het gebied van ME/Fibromyalgie/Depressie etc. Ik bid dat God ze de wijsheid geeft om me te kunnen helpen.
Nu, hier is de foto met de babylaarsjes. Wol is van Wibra (afgelopen week was er een aanbieding op de Saskia acryl, dus meteen maar 4 bollen gehaald) Ik ben nog een paar aan het haken, maar die zijn heel klein!


















These boots are for 3 month old babies.
Deze laarsjes zijn voor babies van 3 maanden.

Have a nice day.
Een dag!

xxx
Dutch Tulip
Marja

4 comments:

Elly said...

Wat leukkkk!!! Het lijken wel mini Uggs hihi.
Sterkte in de kliniek!!Hopelijk kunnen ze ( met Gods hulp) wat voor je betekenen.

groetjes, Elly

Sonja said...

wat zijn deze weer superschattig !

groetjes,
Sonja

Hilda said...

Oooooooooooooooooooooooooo Elly,
ze zijn superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geworden.
Mooie kleurtjes!!!!!!!

Groetjes hilda

Annie said...

fabulous booties! and love the colour combo you have used.
hugs, annie x