Wednesday, February 8, 2012

finaly wallpaper and carpet

Hello all, it's a long time ago! Finaly there is wallpaper on the wall and the carpet on the floor! This morning the carpet was put in! So now the big move begins this evening!! Everything back in it's place !! :D

Hallo allemaal, lang geleden!! Eindelijk zit het behang erop en vanmorgen werd de vloerbedekking gelegd. Nu kan vanavond het inruimen beginnen. Alles terug op z'n plekkie!
























Hoping to show you more in a couple of days!!
Ik hoop meer te kunnen laten zien over een paar dagen!

xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

Margo said...

Super !
Ja verbouwen is een lastig iets maar het resultaat is altijd leuk !
Liefs
Margo

Gemma said...
This comment has been removed by the author.
Gemma said...

Succes met inruimen, ben benieuwd naar het resultaat! Groetjes Gemma

Alice Wertz said...

congrats on the progress and hope all goes well with the move! looking forward to seeing more photos! =)

hennie said...

Wat een heerlijk project Mar!
Geniet ook van dit proces.
Staat je oude naaimachine al gereed?
Vandaag heb ik wat broeken van mijn zus gerepareerd, wat voelt dat goed als je het weer mee naar huis kan geven. nu nog een rits in het vest van mijn zoon. Eigenlijk net zo leuk als een kaartje knutselen.
liefs hennie.
p.s. afgelopen zondag had ik pech, onze dienst was niet via het internet te beluisteren, wat een domper als je blij klaar zit om op afstand mee tedoen, ik voelde me toen ozo alleen, dat kan jij wel begrijpen lieve zus.

Christine said...

Laat je volledig gaan Marja en het resultaat zal er zijn, daar twijfel ik niet aan!
Liefs
Christine

Lenet said...

Ziet er netjes uit zo! mooi hoor.
Om even een antwoord te geven op je vraag over de doily stempels, deze zijn van waltzing mouse.
http://www.waltzingmousestamps.com/