Monday, February 13, 2012

First cards from my new craftroom!

 First of all: a picture of "right here and now"............I'm so happy!!!
Eerst: een foto van het "hier en nu" .......... Ik voel me zo blij!!!

















Hey everyone! Finally my new craftroom is ready to work in! (it still needs a few shelfs but i can craft again!)
Here are my first 2 cards made in my new craftroom, it's so handy to work with a bigger desk and everything close by to grab! I saw the idea for the card on Debby's blog here, mine are not quite as beautiful as hers, but I like them!
Thanks for the inspiration Debby!!

Hallo allemaal! Eindelijk is mijn nieuwe hobbykamer klaar om in te werken! (Er moeten nog wat planken aan de muur, maar ik kan weer aan de slag). Hier zijn de eerste 2 kaarten gemaakt in de nieuwe hobbykamer. Het is zo veel handiger werken met meer werkblad en alles handig bij de hand om te pakken wat nodig is!
Ik zag het idee voor m'n kaarten hier bij Debby uit Engeland. De mijne zijn niet zo mooi als die van haar vind ik, maar ik ben er tevreden mee! Met dank aan Debby voor de inspiratie!



















Well, it's raining here. No more iceskating and the snow is slowly melting away, sad sight tho.......
Have a lovely day!
Nou, het regent hier dus niet meer schaatsen (heb ik ook niet aangedurft hoor) en de sneeuw smelt langzaam weg, wel een triestig gezicht.......
Een fijne dag allemaal en voorzichtig met de gladheid!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

12 comments:

Hilda said...

Hallo Marja,

Ten eerste, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
Gelijk naar jou blog en oooooooooooooooo wat maak jij gave creaties zeg, super.
Je hebt een gave hobbykamer, heel mooi.
Ooooooooooooooo en ik zag dat jij babylaarsjes en zo haakt. Ben ik op moment ook mee bezig!!!!!

Groetjes Hilda

Gemma said...

Kan me voorstllen dat je blij bent met je hobbykamer, ziet er echt geweldig uit! En je kaartjes vind ik heel bijzonder, erg mooi! Groetjes Gemma

Lia said...

schitterende kamer heb je gekregen, wat heerlijk ruim en lekker licht van kleur. ook je kaartjes zijn weer heel erg mooi
ook hier smelt de sneeuw langzaamaan weg
liefs Lia

Diana said...

Wat een geweldige mooie kaarten weer marja! En wat ben ik jaloers op je prachtige scrapkamer. Hij zier er echt heel mooi uit.

Groetjes van Diana.

Sonja said...

Wow, knappe hobbykamer en al direct kanjers van kaarten gemaakt !

groetjes,
Sonja

martina's kaartjes said...

wat een superleuke en knusse knutselplek ! heel tof ! ik kan me best voorstellen dat je daarmee blij bent !
2 mooie, serene kaartjes, geniet maar lekker van je nieuwe verworven ruimte
grtjs, martina
x

Mandy said...

Beautiful cards,lovely flower image....
Mandy x

Hilda said...

Hey Marja,
ben ik weer................
Ik heb een vraagje, zou jij mss willen mailen?
Emailadres staat op mijn blog.

Alvast bedankt.

Groetjes hIlda

Christine said...

Nou Marja, daar zit jij wel mooi en goed! Leuk om zo'n eigen plekje te hebben. Ik ben ook bij de gelukkigen om zo'n eigen knutselstekkie te hebben en ik zou het niet meer kwijt willen!
Je kaartjes zijn prachtig en heel stijlvol. Knap gedaan en geniet maar lekker van al je ruimte!
Veel liefs
Christine

Linda said...

Your craft room looks fantastic and so organised too. Thank you for sharing.

Pretty cards too, very elegant.

Alice Wertz said...

congratulations on your new craft room, Marja! it looks fabulous with the big work surface. lucky you! =) and your cards are so beautiful! love the soft colors and simple design!

debby4000 said...

Love your new craftroom Marja and what gorgeous cards.
luv
Debby