Wednesday, March 21, 2012

And again a card ready

Hey all!! The inspiration keeps flowing, I could finish another card!
Hallo allemaal. De inspiratie blijft komen....ik kreeg weer een kaart af!



















The borderdie is from Nellie Snellen, the flowers from the retro flowerpunch, the image from "Digital Tuesday".
De geschulpte border is een stans van Nellie Snellen, de bloemen van de retro flowerpunch, de digitale afdruk van "Digital Tuesday" .
Het papier van Lost and Found.

Have a nice day!
Fijne dag!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

Lia said...

schitterende kaartjes Marja mooie kleuren
liefs Lia

Margo said...

Oh deze vind ik prachtig ! Het plaatje dat je gebruikt hebt is echt super !
Je blijft de kaartjes uit je mouw toveren he ! Toch iets gek, inspiratie, het ene moment heb je het en het andere moment ben je het weer kwijt, maar zo zie je maar, het komt altijd terug !
Liefs
Margo

Gemma said...

Je bent weer helemaal in the scrap mood zie ik, geweldig kaartje! Groetjes Gemma

Sonja said...

Mooie klassieke kaart !

groetjes,
Sonja

Jopie said...

Helemaal geweldig met mooie kleurtjes.
groetjes jopie

Berlinde said...

Hoi Marja, ben via via op je blog terechtgekomen. Wat een leuke kaartjes en andere creaties maak je. Ik ga je volgen!!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine said...

Wat een mooie digi! Ik vind ze supermooi!
Liefs
Christine