Friday, March 23, 2012

A bookmark in pink

Hey all, I've got another bookmark ready, in pink! It's so fun to make! AND, to give away! ;-)

Hallo allemaal, weer een boekenlegger. Deze keer in roze. Ze zijn zo leuk om te maken! EN, om weg te geven ;-)

 Om een onverklaarbare reden blijft deze foto op z'n kant staan..........grrrrr......heel iritant. Ik heb de camera niet op z'n kant gehouden.....

Kijk maar even om een hoekje ;-)

I don't understand, this picture keeps appearing on it's side.......can't figure out why.....I took the picture like I always take my pictures so why the heck......????

Well, you have to tilt your head a bit ;-)











Have a nice day!
Fijne dag!
xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

Lia said...

super mooi gemaakt echt een heel leuk kadootje
liefs Lia

hennie said...

Marja wat staan er veel nieuwe dingen op je blog!!!
Dat was mij ontgaan, sorry.
Met die inspiratie zit het wel weer goed.
Zojuist ben ik opgestaan met een beetje hoofdpijn, ik heb zo'n zin om naar buiten te gaan. Wij hebben meegedaan met die "milde griepepidemie" waar het journaal over sprak, een week lang knallende hoofdpijn en erg verkouden, maar ik denk dat het ergste nu achter de rug is. Ik ga de dag vieren, lieve groetjes hennie.

Berlinde said...

Een prachtige boekenlegger Marja, die zijn zeker leuk om te maken!
Lieve groetjes, Berlinde

Only By His Grace said...

Hi Marja!
thank you for the lovely comments on my card.
I love your bookmark. I have never made one of these so must give it a go.
I became a follower of yours.
I pray you get better from your illness. God is faithful.
Hugs Maz

Christine said...

Haha Marja, ik heb gezellig om het hoekje gekeken en ik zag daar zo iets moois! Tof gedaan hoor!
Liefs
Christine

Mirande said...

Hoi Marja,
Het blijven leuke boekenleggers. Ik heb hem ook nog op mijn to do lijstje staan maar die van jou ziet er super uit.
Fijn weekend alvast.
Groetjes Mirande

temy willis said...

This is really a great bookmark. Nice design. Thanks for sharing.



digital agency belfast