Thursday, March 22, 2012

Inspiration keeps flowing!

Yes my friends, the inspiration keeps flowing. Here my last card that I did'nt know what to do with!
Ja vrienden en vriendinnen, de inspiratie blijft maar komen. Hier is de laatste kaart waar ik eerst geen raad mee wist.....




















Like the boy on the digi from Mo Manning, I've been searching for ..... inspiration and.........got it!
Zoals het jongetje op de digi stempel van Mo Manning was ik zoekende...........naar inspiratie en ....... vond het!! :-)

Have a lovely day!
Fijne dag!
xxx
Dutch Tulip
Marja

7 comments:

Gemma said...

Wat een stoer kaartje, leuk hoor! Groetjes Gemma

Linda said...

It certainly is flowing and this ia another great card, love the addition of those starts. Keep up the fantastic work.x

jopie said...

wat een leuk lief kaartje heb je gemaakt groetjes jopie

martina's kaartjes said...

een grappige en leuke kaart
grtjs, martina
x

Janny said...

Dit is weer een plaatje, enne zie je wel de inspiratie komt vanzelf weer, het standaartje is idd aan de bovenkant vastgelijmd aan de 8cm brede kant, op ong,5 cm van de onderkant, in het midden heb ik 1 reepje van 1 cm breed en ong. 5 cm lang, aan 1 kant van het standaartje en aan de andere kant van de kaart vastgelijmd, ik hop dat je het snapt zoniet hoor ik het wel weer liefs Janny

Yvonne van Bruggen said...

Het is een super leuk kaartje Marja!! Goed gelukt! Lieve groetjes, Yvonne

Christine said...

Dit is een toppertje Marja! Schitterend gedaan meid!
liefs
Christine